Najczęstsze pytania – FAQ

 

JAK MOGĘ DOKONAĆ ZAMÓWIENIA?

Zamówienia są przyjmowana poprzez sklep na stronie chocorepublica.pl. Nie ma możliwości złożenia zamówienia drogą telefoniczną.

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA NIE OTRZYMAŁEM MAILA POTWIERDZAJĄCEGO MOJE ZAMÓWIENIE, CO TO OZNACZA?

Wiadomości informujące o statusie bieżącego zamówienia są wysyłane automatycznie przez system sklepu ChocoRepublica. Jeśli po złożeniu zamówienia nie otrzymałeś potwierdzenia, oznacza to, że błędnie wpisałeś swój adres mailowy w formularzu zamówienia lub mail potwierdzający zamówienie został zakwalifikowany do folderu Spam w Twojej skrzynce odbiorczej.

PODAŁEM ZŁY ADRES MAILOWY, CO MAM ZROBIĆ?

W takiej sytuacji należy jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta wysyłając email z prośbą o uaktualnienie danych, przesyłając jednocześnie poprawny adres email.

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji złożonego zamówienia wynosi 48h. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie sklepu, nie wliczając świat i dni wolnych od pracy.

JAKI JEST CZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA?

Przesyłki kurierskie realizowane przez firmę UPS. Dostarczane są one w terminie 1-2 dni roboczych, licząc od dnia odbioru przez kuriera zrealizowanego zamówienia z siedziby sklepu chocorepublica.pl. W zdecydowanej większości, przesyłki dostarczane są w ciągu pierwszych 24 godzin.

KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ KURIERA Z PRZESYŁKĄ?

Kurierzy firmy UPS doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku, zgodnie ze swoim regulaminem. Nie ma niestety możliwości wyboru dokładnej godziny doręczenia. Jeżeli w godzinach pracy firmy kurierskiej nie ma Cię w domu, istnieje możliwość doręczenia przesyłki np. do miejsca Twojej pracy. Pamiętaj wówczas o wpisaniu odpowiedniego adresu dostawy w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia.

JAKI JEST KOSZT PRZESYŁKI?

Koszt przesyłki jest kosztem stałym, niezależnie od wielkości zamówienia i wynosi 15,99zł. Dodatkowo istnieje możliwość darmowej wysyłki zamówionych artykułów od kwoty zamówienia wynoszącej minimum 120zł brutto.

CZY JEST MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIONEGO TOWARU?

Sklep chocorepublica.pl daje swoim klientom możliwość odbioru osobistego. W momencie, gdy produkt jest już gotowy, serwis kieruje maila z informacją o możliwym odbiorze produktu. Podczas składania zamówienia „Preferowana data dostawy” jest tożsama z „Preferowaną datą odbioru osobistego”. Klient jest zobowiązany do odbioru towaru w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych od wyznaczonego dnia terminu odbioru. w przypadku wyboru tej opcji dostawy, klient nie jest obciążany kosztami dostawy.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI PRZESYŁKI ZA POBRANIEM?

Niestety, w związku z tym, iż nasze produkty są produktami personalizowanymi, tworzonymi na specjalne zamówienie klienta, nie ma możliwości rozpoczęcia realizacji zamówienia bez wcześniejszego zaksięgowania płatności, co wyklucza możliwość wysyłki za pobraniem.

CZY MOŻNA WYSŁAĆ PREZENT NA INNY ADRES, NIŻ ADRES OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ?

Oczywiście, istnieje możliwość wysyłki zakupionych produktów bezpośrednio na adres osoby, która ma być obdarowana. W takiej sytuacji, prosimy o wpisanie odpowiedniego adresu doręczenia w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia.

CZY ISTNIEJ MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI PRODUKTÓW ZA GRANICĘ I JAKI JEST WTEDY KOSZT?

Oczywiście, przesyłka zagraniczna za pośrednictwem firmy kurierskiej jest możliwa. Koszty są wtedy ustalane indywidualnie, w zależności od miejsca dostawy i wielkości zamówienia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu chocorepublica.pl pod adresem kontakt@chocorepublica.pl

CZY WRAZ Z ZAMÓWIENIEM WYSYŁANY JEST PARAGON LUB FAKTURA?

Zdajemy sobie sprawę, że kupowane od nas produkty są często prezentami i z tego powodu przewidujemy możliwość nie dołączania potwierdzenia płatności do wysyłanych zamówień. Każdy z klientów, który złożył i opłacił u nas zamówienie, ma możliwość pobrania faktury w wersji elektronicznej z indywidualnego konta klienta, tworzonego podczas składania zamówienia.  Istnieje możliwość odbioru faktury bezpośrednio z siedziby firmy Słodkie Upominki, ul. Chełmżyńska 180H w Warszawie.

JAK PRZYGOTOWYWANE SĄ PRODUKTY DO WYSYŁKI?

Wszystkie zamówione produkty są przez nas starannie pakowane i zabezpieczone przed wysyłką. Dodatkowo w okresie letnim istnieje możliwość dokupienia opakowania termicznego, które dodatkowo chroni zakupione produkty.